♥ Dag 02 – Min första kärlek.

Max Joners!
Jag vet inte riktigt om man ska berätta om honom eller om man ska berätta om oss, fattar inte riktigt. Men i alla fall så var Max min första kärlek, då räknar jag inte med när man gillade olika personer typ varje vecka när man var yngre. Utan det första seriösa förhållandet jag hade var med Max, egentligen finns det jätte mycket jag vill berätta om honom men han vet själv vad jag tycker om honom och det räcker.
Vi var i alla fall tillsammans i ungefär två månader 7 maj - 22 juni tror jag och det kan ha varit dom dagarna i mitt liv, han är helt underbart bra den där max, han har hjälpt mig igenom mycket och han var den som stod mig närmast under den tid vi var tillsammans. Vi "bråkade" också en del eller var små sur på varann men det löste sig jämt. Och det var även han som har fått mig att förstå vad kärlek är, i alla fall den bra delen. Vet inte riktigt hur vi träffades ändra genom Hanna eller Jocke, ska jag vara ärlig så kommer jag inte ihåg.
Anledningen till att det tog slut mellan oss var för vi fick sån liten tid tillsammans han gjorde en hel del saker på fritiden och jag gjorde även det så vi fick nästan ingen tid tillsammans så då tog det slut men vi har pratat en heldel efter och vi har även träffats som vänner och det gör vi fortfarande. Nu är jag jätte glad över att han och jag är så pass bra vänner och kan prata med varandra om det mesta, han är en av dom jag litar på mest han kan jag berätta allt för. Världens bästa Max helt enkelt! (:
/Lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0