I see your true colors and that's why I love you.

jag väntade på bättre tider min fick sämre.. fast uppdaterar för signes skull.
dom senaste dagarna har jag inte gjort ett skit, pluggat som en galning men för övrigt har jag inte gjort nånting i veckan.
i fredags hade vi ingenting att göra så jag&signe åkte till järvsö på hockey, och det var inte värt det. jag frös sönder och dålig match så vi åkte hem i efter första perioden redan. åkte på coop köpte godis&chirre sen gick vi upp till towa där tjejerna var, myste på och tittade på film. sen hämtade robban upp mig så åkte jag hem och sov.
lördagen var jag hemma hela dagen tills typ 6 då åkte jag ner på järnvägs eftersom att anja fyllde år och det firade vi med middag på järnvägs med övernattning riktigt roligt var det, det spårade totalt. kvällen var lyckad!
/lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0