Movie your mind.

Jag gick inte & la mig ändå, jag skulle precis gå upp för att borsta tänderna men då kom pappa & sa att jag skulle packa tills på fredag för jag ska till backen då. För imorgon efter skolan åker jag direkt till gävle för att titta på "Movie your mind" det är en hårvisning, det är alla elever i tredje ring på polhemsskolan i gävle som har hittat egna modeller som dom färgar & klipper håret på också är det en modevisning, eller ja "hårvisning". Också kommer jag hem typ vid 12. & dagen efter så måste jag ha med sakerna till skolan skidkläder & sånt, så då var jag tvungen att packa nu.
Aja, jag har iallafalla gjort det nu & nu ska jag sova. Jag har även tagit en massa bilder ikväll jag lägger upp dom snart, sen efter det så skall det sovas i Lajns rum. puss
l.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0