16januari.

hmm.. bra uppdatering jag vet! :D
jag har bara inte orkat blogga sånt som händer.
IGÅR: var jag först på gammel mormors begravning i kårböle, jag sjöng även på begravningen och så klart mitt i låten började jag grina, men alla måste få visa sina känslor. efter begravningen så var vi på pilgrimen och fikade/åt med gammel mormors släkt och vänner. sen efteråt åkte vi hem till gammel morfar och då fick jag titta i genom alla gammel mormors kläder och hittade lite kläder som jag vela ha, bilder kommer. när vi kom hem igen så åkte jag tåget till järvsö och träffade carro. vi var hos marcus en sväng sen gick vi på hockey, där träffade vi julia, ellen, martin, honken och fler. sen gick jag upp på metro med martin och honken och där var jag också med ellen. okej det här låter komplicerat men vet inte hur jag ska förklara, jag spenderade iallafall kvällen med carolina, julia, ellen, honken, martin, alice och marcus.
när jag och alice skulle försöka ta oss hem igår så sprang vi hur snabbt som helst för att hinna med tåget, när vi kom fram gick det inte att öppna dörrarna. också pratade vi med chauffören och han sa att det skulle gå en buss istället för tåget för det var nått fel med banorna. och vi hade missat bussen, så då fick vi åka taxi med chauffören istället. men det var en lyckad kall kväll.
NU: har precis mammas släkt åkt hem, dom var här och fikade. jag har inte träffat mammas kusiner på 4år så jag kände inte längre igen dom, aja nu sitter jag här i soffan och lyssnar på CLARA (L). ikväll ska kanske jag och sara åka till martin men vi har inte bestämt oss än, men vi tror det. ;;
men ha det bra.
puss
l.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0