23januari.

tjejkväll hos sara igår sjukt kul var det, jag och love är bäst på att skrämma livet ur våra bästa tjejer.
dom trodde vi låg och sov/pratade i tv rummet men det gjorde vi inte, och medan vi låg där satt sara, signe, sofie, petra och sofie vid datorn och tittade på spökfilmer och skrämde upp sig själva haha. och då kom linakungennystedt på idéen att vi ska gå och skrämma dom, så vi tar på oss skorna och hoppar ut genom fönstret sen går vi upp på altan och bankar. och dom skriker och springer upp och lägger sig på golvet och bara skriker, hahahahah. det var så sjukt kul för dom vart verkligen liv rädd, i alla fall när dom hade tittat på svarta madam också såg dom loves mörkbruna hår där ute. hahaha det var i alla fall sjukt kul.
sen bestämde dom sig för att hämnas så dom stängde av all el i huset så vi skulle bli rädda sen sprang dom ut, sen när dom skulle in igen så kom dom inte in. för sara har kod in till sitt hus och dom hade ju stängt av all el i huset så dom kom inte in. hahahahahahhaha. :D så sjukt jävla kul.
NU: pizza, godis, filmer, en sjuk lina och ett hus för sig själv så ser min lördagskväll ut. tråkigt men skönt, imorgon blir det väl en massa plugg, det är nästan ett måste. aja, nu ska jag äta för jag håller på att svälta ihjäl. puss
l.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0