28januari.

skolan idag var sjukt kul faktiskt vi fick göra rollspel & typ prata om likabehandlig. efter skolan stannade jag kvar sen åkte jag med kusinerna hem till dom och då vart det massa bus med wille & clara sen så åt vi pannkaka och tittade på nickenyfiken, jag gick hem runt halv fem för jag skulle till sara & klippa mig. syns inte att jag har klippt mig så jag ska till sara igen på lördag & klippa mycket kortare. =D
jag förstår nu varför in princip alla killar rakar av sig håret, det är sjukt skönt att ha kort hår. vi har även match på lördag btw, i bollnäs mot söderhamn.  idag anmälde även kusin mig till moppe kursen som börjar i februari. (Y)
jag har även vart på träning ikväll & det gick väl så där, eftersom att jag vart sjuk i typ tre dagar så är jag fortfarande helt slut & vill bara sova. aja, nu har jag precis skickat in engelska uppgiften & imorgon får jag göra färdigt svenskan & so;n. men nu ska jag ta & lägga mig, sweet dreams.
l.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0