hemma från turkiet!

hemma från turkiet nu, har haft det underbart. sjukt varmt varje dag ungefär 39grader i skuggan. så ni kan ju tänka er hur varmt de har vart. aja jag har fått mycket tid till att tänka också väldigt onödigt. jag orkar inte skriva nått nu ska upp tidigt imorgon till kyrkan sen så ska jag väl på nore om de är fin väder vi får se!
& nu sitter jag i sängen och saknar brudarna nå sjukt mycket & han har jag saknat allra mest, varje gång jag tänkt på han har allt blivit sämst. men nu får jag träffa tjejerna & hare sköjj iaf. jag saknar också SMULAN JIMMY, hampus, SIMEEEEEN & barbie.
nu ska jag sova gnatt! puss
/ L.


körde vatten skoter en dag i turkiet också, skit kul vare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0