hudiksvall.

kanske ska berätta lite kort om dagen, vaknade vid 10 och vela till hudik med mamma men hon vela inte följa mig. så då somnade jag om vid två kom jag på att jag skulle åka dit själv och titta i affärer också gjorde jag det. hittade inte så mycket men lite iaf. tvåpar byxor, ett linne, en tshirt, ett solpuder. sen kom micaela och hämtade mig nere vid sjöbodarna vi åkte till henne och hämtade ridkläder oså. sen fick jag en klänning av henne som hon inte vela ha. aja.. vi åkte till fönebo där hennes häst står, vi när vi gjorde i ordning hästarna så hade micaelas häst tappat en sko men vi testade rida ändå men hästen var typ halt så hon kunde inte rida. så jag skulle rida själv på izcador också  skulle vi testa bada för första gången för både mig & izcador.
till en början vela han inte gå i, men sen drack han lite av vattenet också gick han i. när vi kommit en bit så började han galoppera iväg och jag satt barbacka och hade inget grepp om nånting tyglarna bara. hade typ ingen balans. haha så jag flög av och vart sparkad på foten av hästen. men landade iaf mjukt och skönt i vattnet & det var varmt i vattnet också. men det värker fortfarande i foten. haha, skiter man väl i. :-d
vi åkte hem och jag var hemma runt tio åt mat, duschade sen ner på ljusdal för att träffa love. sen träffade vi ellen,carolina&jennifer också en stund. gryma dom där brudarna!  nu är jag iallafall hemma och ska titta film sen sova. 
imorgon ska jag vara med love, kanske ska till järvsö på kvällen och tittar på winnerbäck om jag fixar en biljett. annars blir jag i ljusdal med love. men nu ska jag somsagt titta film&sova.
pussen / lina..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0