järvsö är kung!

var i järvsö igår jätte kul, jag har saknat dom hur mycket som helst ju!
har inte så mycket att berätta mer än att de var kul, träffade en massa folk oså. skit samma!
imorse ställde jag klockan på typ 10 för jag skulle upp till kyrkan för jävla konfa skit (A) sen när jag kommer dit är kyrkan stängd och gudstjänsten var igår kväll.. så jag kommer kanske inte få konfirmera mig för jag har tre stämplar kvar och bara tre söndagar kvar till konfalägret och jag åker till orsa nästa helg så då är de bara två söndagar jag kan gå och då har jag fortfarande en stämpel kvar. vet inte om ni fattar men ah så är det!
så jag gick upp tidigt i onödan, skit jobbigt när jag var hemma typ tre inatt. -.-
nu ska jag iaf göra mig i ordning sen åker jag till järvsö och är med carolina,emma,camilla,jennifer&linn. (:
måste skynda mig nu, min buss går om en halv timme och jag ser ut som skit nu! :D
puss så länge,
/ LINALINALINA

Kommentarer
Postat av: Towa

jag har också tre stämplar kvaaar!.. -.-

hahahah ;)

2010-07-11 @ 13:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0