fredagsmys!

var ner på ljusdal en sväng med love idag, träffade tea&hannele åt jordgubbar osv.. sen vart jag resten av dagen hemma hos kusinerna,  det är skönt ibland. sötaste gamla alfons var också där han var de längesen man träffade. iallafall följde jag med anna och tittade på nå smycken sen åkte vi tillbaka hem till dom hade fredagsmys. åt chips&tittade pippi långstrump med wille. hihi :D vilken tur att jag har världens bästa kusiner.
har även kirrat ett sommarjobb vecka 32, ska vara barn vakt åt wille&clara en vecka 7-16. yeah! :D
just nu sitter jag och taggar tills imorgon och saknar ellendrellenbockenoskarsson, imorgon åker iaf lajn och sigurd till maln över helgen vad jag vet, får se kanske stannar längre också iaf jag. så sjukt fint och skönt i hudik. nä men nu ska jag ta mig en dusch sen äta b&j och titta på farsan . c h i l l .
tänker även lägga in en massa bilder sen min kära kusin mikael fyllde år, och sen idag. men bilderna får ni senare.
puss hejs!♥  / lajn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0