why are we strangers when our love is strong, why carry on without me?

imorse när jag vaknade och satt mig upp så märkte jag att jag inte kunde sitta för jag hade så ont i sittbenen, så då kom jag upp lättare. as skönt.
resten av dagen i skolan har vart jätte kul, vi har hunnit med att plugga, busa i klassrummet, hälla oboy över hela matsalen osv.. efterskolan hämtade farmor mig, love & signe vi skjutsade hem dom sen följde jag med farmor hem och åt pannkaka så klart. vid fyra-halv fem gick jag hem och det är jätte mysigt ute nu när det är en massa snö, när jag kom hem skottade jag faktiskt bort massa snö sen kom pappa hem och han hjälpte mig med läxan. och nu har jag verkligen ingenting på min restlista, bara en ny treveckors som ska vara klar på fredag helst men vi får väl se hur det blir med det eftersom att vi ska vara på slotte hela dagen imorgon.
love kom också till mig ikväll vi har chillat järnet, ätit oså. som vanligt! imorgon börjar vi nio och sen ska vi laga mat hela dagen med halva klassen. eftersom att resten av hälften har åkt till spanien, det äger.
men nu ska jag spela mario sen sova med luuuuve. gnatt!
/Lajn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0