21:16

Måndag: Jag gick till skolan vi tittade film på förmiddagen vilket slutade med att typ halva klassen satt och grät, efter lunch lunkade vi vidare till slotte och där tittade vi på teater i två timmar. Rätt lång tråkigt men det funkade. Träffade också min finaste Carolina på slotte så efter teatern gick vi ner till bussen och jag följde henne hem där Ellen också var, vi åt sen åkte vi tillbaka till ljusdal för att gå på bio. Hur många lingon finns det i världen igen men den var lika bra, efter gick jag och Carolina hem hit och hon sov här.
Idag: Vi vaknade tidigt och gjorde oss i ordning Carolina gick till skolan och mamma skjutsade mig till skolan, vi hade HSD och jag gjorde min NO och sen efter lunch började jag bli jätte yr och frös men gick endå på min extra engelska vilket jag inte skulle ha gjort, slutade inte så bra men tur att min rektor är braaa. Pappa hämtade mig och jag la mig och sov och sen vid sju vart jag väckt av mi madre, gick upp och åt och nu ska jag titta film innan jag somnar igen. Frågan är hur det kommer gå för mig imorgon feber och nationella? ingen bra kombination..
/ Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0