21 AUGUSTI

igår var jag i gävle hela dagen för att flytta in i lägenheten och eftersom att vi kom iväg ifrån gävle så sent så bestämde jag mig för att bara vara hemma och vila, med tanke på hur lite jag har sovit dom senaste nätterna. men så blev det inte jag vart på dåligt humör och var tvungen att göra något, så vid tio åkte jag iväg till anton på poolparty med några vänner och hade en riktigt bra kväll.
idag vaknade jag upp med värkande ben och ömma fötter efter gårdagens promenad hem utan skor, vilket betyder att det har varit rätt mycket vila idag. men har även hunnit med att packa det sista, fikat hos faster, övningskört och sagt hej då till familjen..
just nu sitter jag i min lägenhet och dricker te och myser, har även försökt få gardinerna på plats men istället böjde jag gardinstången. hur ska detta sluta?
- L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0