8 AUGUSTI

e om 7 AUGUSTI:
Hure äre med dig egentligen? du skriver så deppiga saker? hör av dig om du vill snacka! <3
s: tur att någon äntligen påpekar det här, nu ska jag faktiskt ta och skärpa mig och sluta vara så deppig. men antar att alla har perioder då ingenting går som man vill och man bara har en massa ångest osv,  tack för att du finns iallafall emmsi! <3

egentligen när jag tänker efter så är ju livet verkligen jätte bra just nu, jag har världens bästa vänner och mina bästa familj.
mitt lov har varit helt okej, det började jätte bra och nu på slutet har det inte hänt så mycket men jag har hunnit med en hel del endå. hade faktiskt en ur kul vecka i orsa med saris och fina killar träffade massa nytt folk och nu saknar både jag och saris vår fina lillebror victor, världens sötaste kille!
inprincip hela mitt lov har spenderats med saris och jag klagar inte det har varit toppen, dock så börjar det närma sig sitt slut och jag ska snart flytta ifrån mina vänner fy vad jag kommer sakna dom. att inte få tävla hem ifrån skolan med sara nå mer, inte få ha våra mysiga picknickar som vi brukar ha när vi slutar i bra tid. jag vill inte flytta ifrån tjejerna! men jag hoppas dom kommer och hälsar på mig varje lov.
i lördags spenderade jag min kväll i bollnäs för att titta på björn rosenström en av dom sjukaste kvällarna på länge, vi dansade och dansade, sjöng med till björn och hade det ur kul!
idag har jag ocskå fått ett mycket bra besked om att jag har fått lägenhet i gävle, den vi var och tittade på igår. så nu bor jag ca 50 meter ifrån min skola mitt inne i stan så jag får sköna sovmornar och nära till det mesta, toppen!
och eftersom att jag har haft flyt med det mesta nu de senaste dagarna så ska vi fira lite och jag ha kul ikväll, det blir förmodligen en av dom sista kvällarna med gänget här hemma och den ska spenderas på hybomansion med trevligt folk!
- L

Kommentarer
Postat av: e

<3

2011-08-12 @ 00:57:23
URL: http://eemzons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0