Didn't give he all my love, I guess now I got my payback .

Trottsade min hals igår och gick och tittade på bandy igår med wille, sen var jag bara hemma tills senare. Då love & jannike kom och hämtade mig så åkte vi på coop och köpte chips sen till towa, där gjorde vi inte så mycket satt och pratade och hittade massa mysterum. haha!
Åkte hem rätt tidigt vid tolv och la mig och tittade OC och somnade, vaknade vid elva någon gång och har tittat på OC också såg jag en jätte bra film som heta älska mig rätt hemsk film endå, men deen var jätte bra. Sen har jag inte gjort särskillt mycket idag, städat och duschat.
Sen kom Lovius för ett tag sen, så vi gick på delins och köpte glass sen har vi tittat på ponnyakuten och ätit glass. haha.. Men snart är det solsidan, Love sover även här inatt! :)
/Lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0