I'm left without a choice .

Även fast jag bara låg hemma igår och inte gjorde nånting så bloggade jag inte, jag hade liksom inget att säga för jag har jätte ont i halsen och orkar nästan inte göra någonting längre. Tror att någon håller på och bli sjuk..
Idag verkar det som att det är jätte kallt ute, vet iallafall att det är soligt men jag har inte vart upp än. Facebook vet det mesta. Men jag funderar endå på att hämta java och ta en promenad och sen titta på bandy, men frågan är om det är värt det. Med den här onda halsen och snoriga näsan, får fundera på det!
Ikväll vet jag inte vad jag gör om jag bara blir hemma, eller om jag är med Love, eller om jag följer med till hudik.
Igår när jag bara var hemma så tittade jag också på en massa film OC och Dear john, även fast jag redan har sett den ett antal gånger och det har varit som en vanlig kärleks film. Men igår när jag såg den så låg jag och tokgrina och jag tyckte det var så himla synd om honom, det var lite hemskt faktiskt.
Ne men nu ska jag fundera på om det blir bandy? eller inte? bandy? eller inte?
/Lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0