<3 aliiiiiiiiiiice hjärtat.

kom hem ifrån järvsö för ett tag sen, sov hos carolina inatt. idag har vi ätit,ätit,ätit&varit i säljesta och badat med felicia och elina. (: sitter just nu och bestämde precis med alice att jag ska åka till henne, så bra. hon är grym, världens bästa alice.♥
och min bror kom alldeles precis in i mitt rum och sa hejdå.. han åker tillbaka till uppsala idag, men kommer hem nästa fredag och då åker vi till södertälje och träffar släkten på mammas sida. blir där hela helgen, jag hoppas även på grönalund!
men nu ska jag skynda mig och sen åka till alice. vi ska bada & ha det bra. och så klart äta. :-d
puss / lajn.
ditt liv, dina val.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0