Du är mitt mål.

Jag förstår mig inte på mig själv..
Ibland försöker man med något som man vet att man inte kommer klara, & sånt gör jag. Onödigt om jag får säga det själv, chansen är väldigt liten att det ska bli som jag vill. Jag vet ingenting om dig, det som jag vill just nu är att ha en riktigt bra vänskap & vi kan prata om allt med varann. Även fast jag känner mer än så, så vill jag ha en bra vänskap, jag vill kunna lita på dig och veta att du alltid finns där för mig.
Jag behöver dig på riktigt, jag har bara inte insett själv att jag behöver dig så jävla mycket!
Det är svårt att få det sagt, jag vet inte hur jag ska kunna få bra kontakt med dig när du inte ens bryr dig. Kan du inte bara höra av dig berätta hur du mår, vad du känner, vad som helst.. Du vet inte hur jag mår men det ska jag berätta.
Du anar inte hur sjukt mycket jag tänker på dig, dag som natt. Du är det enda som finns i min hjärna, ditt leende, din kropp, ALLT!
Bara att få känna din trygghet & värme skulle betyda så mycket, jag vill bara att du ska inse det. När jag hör hon berätta om dig om allt ni gjort, så blir jag avundsjuk jag borde inte bry mig hon är inte värd ett skit, inte ens dig. Jag vet inte vem jag är värd, men jag kämpar för att få dig!
Du är mitt mål, om jag skulle nå mitt mål skulle mitt liv börja om på nytt med dig. Jag skulle må så mycket bättre, jag kan inte beskriva med ord hur mycket du betyder..
l.

Kommentarer
Postat av: Isabelle :)

Jag förstår mig inte på mig själv..

Ibland försöker man med något som man vet att man inte kommer klara, & sånt gör jag



Jag är oxå så .. jag ville prova att cykla med ett brutet ben ! Det är ganska illa ;s <3



Finns <3

2010-02-23 @ 12:35:27
Postat av: hanna, vem annars ? ;)

jag finns syster,<3

2010-02-23 @ 15:42:28
URL: http://hannaheriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0