This is so wrong i can't go on.

åh blir så glad när jag loggar in på blogg.se och ser att världens bästa ellen läser min blogg i thailand, & ellen det är bättre med mig än vad det var sist vi pratade, och jag lovar höra av mig om jag ser att du är inloggad. jag saknar dig nå sjukt! jag älskar dig.
& tack micaela(:
idag i skolan gick det inte alls bra eftersom att sjuorna som inte ens har betyg måsta ha datorerna, helt fel! sista timmen åkte vi iallafall skridskor, jag brukar nästan aldrig ramla men självklart så ska jag ramla minst 10 gånger. aj vad ont det gör. gick till farmor efter och drack varm choklad, hon är så bäst! mamma hämtade mig för inte så längesen nu har jag just duschat, ska nu fixa mig sen åka till loves mormor med en massa tjejer och laga mat. sen sover jag där. och imorgon blir det pepparkaksbak med farmor, wille & clara. mysigt!
och föresten läste ni tidningen imorse? vintergatan har bäst betyg i hela hälsingland. så grymma är vi!
/ Lina.
jag saknar dig hjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0