23:21

Har suttit i cirka fyra timmar och tänkt bloggat nu men orkar verkligen inte, vet inte vad jag ska säga. Har haft en micket fin helg med micket fina vänner, så som det ska vara. Lördagen var det big air och det var musigt fast lite kallt men jag överlevde, sen stannade jag i järvsö hos cäärro. Ellen var också med oss och mickis kom en sväng på kvällen, vi tittade körslaget sen la oss typ direkt efter det och vi somnade före tolv på en lördagkväll! :o
Idag åkte vi upp tillbacken vid elva var chillllidiilll , rätt kul endå jag hoppade blåa förförsta gången i mitt liv för jag har bara hoppat jätte småa hopp innan. Sen efter ett tag insåg jag att det var rätt kul så då körde vi det röda det gick ju hmhmm. rätt bra iallafall för att vara första gången. dock fick jag ingen fart så kom inte helt över. hehe! skiter man väl i.
Men har haft en fin helg med tjejerna , nu är jag helt slut och tänker sova så bilder kommer imorgon eller nått.  hejs!
/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0