And I, all I really want is you

När jag för engång skull är hemma och ska vila så vaknar jag jätte tidigt och det var ju väldigt onödigt, dagen började med att jag satt i tre timmar och väntade på posten och det var dem längsta timmarna i mitt liv.. När postis äntligen kom så var det inget brev till mig, alltså tre timmar åt helvetet helt enkelt. Började göra lite nytta istället pluggade lite sen ringde jag till gymnasiet i gävle, och såklart har min ansökan krånglat så dom fick in den igår men en bra sak var att jag har kommit in på det jag vela. Och livet äger! :-D
Har precis gjort klart svenskan och ska snart duscha sen laga mat, och eftersom att jag mår bra nu så tänker jag följa tjejerna till järvsö och kolla när mina fina vänner sjunger. Och imorgon är jag ledig och jag mår as bra! :-D
/ Lajna

Kommentarer
Postat av: Anonym

linje? gymnasium? :)

2011-04-14 @ 16:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0