12 AUGUSTI

och jag har världens huvudvärk känner hur mitt huvud snart kommer sprängas, sov nämligen hos lovis inatt och hon är sjuk. men vad gör man när man inte träffat en av sina bästa vänner på över en vecka, då hindrar inget!
i onsdagskväll så kom lilla java till mig och stannade här över natten vi promenerade, myste, busade, cyklade och javis fick åka cykelkorg, vi bakade paj, hälsade på hos farmor och bjöd på fika, java fick sova i sängen och självklart fick hon ligga i soffan vilket hon inte får hemma. men lite måste jag få skämma bort henne!
igår kväll hämtade jag upp lovis så åkte vi till sofie där det var en massa folk dom hade nämligen kräftskiva, så där vart vi ett tag innan vi drog oss hem till lovis för att sova.
idag tog jag och mamma oss en tripp till hudiksvall för att titta på soffa till min lägenhet men hittade dock ingen, men blev en ny stickad kofta istället. alltid något.
nu hade jag tänkt byta om och sen bege mig emot saris place, där väntar mysiga tjejer och lite film tittning. mysigt!
- L

Kommentarer
Postat av: love

love you!

2011-08-12 @ 20:19:04
URL: http://lovekm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0