19 AUGUSTI

2 dagar avklarad i skolan och det känns hur bra som helst, lärarna är toppen, skolan är jätte bra och jag trivs som fisken i vattnet. men det kommer förmodligen ta sin lilla tid att komma in i klassen, men det löser sig alltid och jag har redan lärt känna några så det går bra.
idag kom jag hem redan vid 2-3 tiden så på efter middagen har jag hunnit med att tömma inprincip hela min garderob och börjat packa allt jag behöver och såklart har jag hunnit med en tur till mina tjejer för lite film mys. imorgon åker vi till gävle för att flytta in alla möbler, kläder osv. i lägenheten sen får vi se vad jag hittar på här hemma, kanske mys med mami och papi? eller hittar jag på nått med mina fina.
nu är det dax att sussa så jag orkar upp imorgon.
- L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0