23 AUGUSTI

idag har varit en bra dag, vi har varit i högbo med klassen på björk & berries och det har varit jätte mysigt. först tittade vi runt lite också fick vi göra egna tvålar, sen fick vi jätte god sallad som vi åt på bryggan nere vid sjön och såklart var det jätte bra väder idag.
när vi kom tillbaka till gävle mötte jag upp signe och sofie, vi gick till signe och lagade middag och tog en liten powernap. idag vart vi även uppdelad i våra klasser A och B, nu har jag hamnat i bästa klassen och tror att det här kommer blir tre super bra år med toppen bra tjejer!
men nu ska jag titta på film innan jag lägger mig och sover, måste orkar med morgondagen då vi har teambuilding i hemlingby hela dagen.
- L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0