25 AUGUSTI

igår hade vi teambuilding i hemlingby hela dagen hade det jätte kul och hela klassen kommer så bra överens och det är verkligen jätte skönt, när vi kom tillbaka till stan så gick jag och jossan för att titta lite på stan. köpte mig förförsta gången i hela mitt liv ett par jeans som sitter perfekt, det har aldrig hänt förr!
efter det gick jag hem en snabbis sen tog jag bussen hem till jossan och följde med henne till stallet och tittade på hennes lektion, så himla mysigt att få vara med hästarna.
senare på kvällen kom även sofie och oliver hit en sväng så då bakade vi och tittade på tv tills det var dax att lägga sig.
idag har vi haft lektioner hela dagen, men mest tittat på film och planerat modevisning. vi slutade även en timme tidigare och när jag kom hem till lägenheten så var min saknade storebror här. världens bästa!
så vi har fixat lite i lägenheten sen gick vi på harry's och åt innan han åkte hem, då gick jag istället med jossan och carro till mingel och fikade och där blev jag hela kvällen. kom hem för ett tag sen och nu tänkte jag lägga mig och sova!
imorgon har jag kort dag sen tar jag tåget hem till ljusdal, saknar mami och papi så mycket. och såklart mina fina tjejer!
- L

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken linje går du på?:)

2011-08-27 @ 18:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0