För jag har trillat dit, jag har fallit, jag har vaknat .

Idag har varit en rätt skön dag vi har inte haft nå jobbiga lektioner, vi började med verkstad och då hade vi redovisning på våra musikvideosar och filmkrönikan. Och det hade vi tills lunch, och såklart på lunchen så ska jag sätta mig på en äcklig potatis så jag får gå med potatiskladd på byxorna heeeela dagen.. bra jobbat lina!
Efter lunch hade vi no, sen matte/engelska resten av dagen, & imorgon har vi matteprov skönt att pappa inte är hemma så jag inte kan plugga på det.
Vi slutade iallafall vid två så då tog vi bussen in på ljusdal och sen gick vi till saras mamma och åt & tittade solsidan. Sov litegrann oså också, som vanligt.
Mamma hämtade mig vid 8 när hon hämtade robban på station, så nu är min andra halva hemma också världens bästa robban♥ Vi åkte hem och åt lite grann och satt och pratade oså. Efter det så har jag faktiskt gjort en massa saker på rekord tid, jag skojar inte. Jag är sjukt seg i vanliga fall städar min garderob på typ 2-3 timmar. Men idag så strykte jag kläder, städade garderoben, bytte sängkläder & duschade på bara 1 och en halv timme! Fattar ni som känner mig hur snabb jag har blivit elleh? :D
Nu sitter jag iallafall uppe och tittar på Jersey Shore och äter frusna hallon och ska snart gå ner och lägga mig, är rätt trött faktiskt! (:
/Lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0