Wake up in the morning, stumble on my life ..

skolan idag var rätt chilllllidill.. hela förmiddagen hade vi verkstad så redigerade vi våran musikvideo och den är fett ful men så är det. sen efter lunch så hade vi ett no-prov, en matte genomgång och sen matte/engelska resten av dagen fast vi gjorde inte sådär jätte mycket. Eller jo, jag&sara sprutade nått äckligt grejs på karl så vart det krig. hehe!
Vi slutade iallafall vid tre så då hämtade loves farfar oss också åkte vi till saras mamma och åt, sen sov vi resten av kvällen. Tror jag somnade vid fyra och vaknade vid halv sju.. Vilken osocial vän jag är.
Gick iallafall hem då och pluggade lite och gjorde inte mycket, mådde jätte illa så jag har inte ätit nån middag idag. Jag har verkligen mått illa hela dagen, kände det efter jag ätit så mycket på lunchen..
& Imorgon kommer allra bästa love hit och sen bor hon här heeela helgen kommer bli jätte bra, jag älskar dig hur mycket som helst hjärtat. Glöm aldrig det!
/Lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0