28 AUGUSTI

Anonym om 25 AUGUSTI:
Vilken linje går du på?:)
IP: 81.233.74.16
s. jag går stylist linjen på realgymnasiet :)

i helgen har jag varit hemma i ljusdal och varit halvt sjuk, fast åkte till valbo med tjejerna igår och såklart strulade det med tåget när vi skulle hem så vi fick åka till hudik och sen ta en buss därifrån. var helt slut när jag kom hem vilket jag även var på fredagen, så jag har inprincip bara vilat i helgen.
idag fick jag äntligen åka tillbaka till fina gävle jag trivs så bra här, vill bara att min familj och mina vänner ska flytta hit också så skulle allt vara perfekt. man blir så glad utav att vara här! ikväll har jag städat, diskat, lagat mat, packat upp och tagit en mysig kvälls promenad.
nu tittar jag på film och ska snart stänga av och sova.
- L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0