16augusti.

hej, nu sitter jag här igen. har precis vaknat och funderar på att gå upp och äta frukost. gårdagen var skoj, vi var hemma och tog det lungt det var mysigt, det är alltid kul med love och sofie. :)
jag har inte så mycket roliga saker för er bloggläsare att berätta. förrutom att jag just nu vill äta och sova! justja en sak har jag att berätta, igår när jag var ute på köpningen så träffade jag malin och hennes kompis seth. och jag visste inte vem det var och jag hälsade på han sen nu idag fick jag reda på att det var en kändis. han hade tydligen kommit tvåa i talang 2008, och han var världsmästare i trolleri/korttricks i hans ålder. och han brukar synas på tv ibland, det var han som underhöll kuskarnainför elitloppet. och underhåller även på kungafamiljens fester. så det var ju kul. :)  det går ju även att söka på youtube på seth engström så kan ni se, han är jätte duktig.
men nu funderar jag på att gå upp och äta, ha det bra.

l.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0