23augusti.

hejsanhejsan, inatt har jag sovit hos hanna det var trevligt. vi började kvällen hos love där fixade vi oss, sedan cyklade vi till hanna och då kom victor, axel, dennis och ivar vi pratade och sen tittade vi på film och då drog dennis och victor. men vi tittade ändå senare åkte axel också men då kom pege istället. och vi fortsatte titta film och jag och love han även med att åka och köpa glass. yummie :)  när vi kom tillbaka skjusade ivar och pege hem love och jag följde med och hämtade mina saker hos love. när vi kom tillbaka så tittade vi på någon "läskig film" men den var inte så läskig och inte äcklig heller så vi tittade på säg att du älskar mig en gång till istället. ;p sen sov jag hos hanna eller ja, sov vet jag väl inte. för folket åkte hem vid 4. jag åkte hem vi tolv och nu har jag precis vart i stallet på US möte. och ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på, ska kanske på bio med love och ellen, men jag vet inte för mamma och pappa ska dit så vet inte om jag också vill dit. ;) men nu ska jag ta och gå upp och äta lite mat. ha det bra.

l.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0