1december.

lina och spirit dag det gillar vi, iallafall jag. (y)
skola idag, stannade en stund på skolan typ till fyra jag åt och åt och hmm.. åt! sen åkte jag till stallet först gick jag och spirit ut på promenad det var is kallt ute, och nu tror jag att det snart kommer att komma snö! happyface.  efter jag vart ute med spirit red jag lektion, jag red dunder och vi skulle sitta ner in princip hela tiden så jag säger bara hej hej träningsvärk..       förresten så började julkalendern idag men jag missade den, ska titta på den imorgon istället för nu ska jag titta på andra avenyn och sen sova. btw så är jag hos love och jag ska sova här, imorgon har vi plusdag och jag ska jobba det gillas INTE! (NNNNN) aja, sov sött allihuuuuuupa!
l.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0