3december.

förlåt för min dåliga uppdatering..
jag har sovit hos love två nätter nu och vi har pluggat och gjort mer saker så jag har inte haft tid att blogga, men nu ska det bli ändringar. igår hade vi plus dag och det gick väl helt okej, igår på kvällen kom sara hem till love också vi gick på delins och köpte godis sen gick vi till love igen och skulle titta på film, men filmen vela inte starta så vi satt och prata istället. jag sov hos love igår igen för har vi hemstudiedag idag, vi åkte till skolan runt tio också har vi vart här och jobbat hela dagen. vid ett tittade jag på selma lagerlöf filmen den var faktist bra, jag trodde den inte skulle vara så bra men faktiskt så var den det. jag är fortfarande kvar på skolan, jag slutade klockan två men jag är kvar än och nu är klockan sex.. blir nog kvar här en liten stund till behöver göra färdigt skolarbetet nu, för om jag blir klar i helgen så får jag åka till gävle med mamma på måndag och det skulle ju inte vara helt fel. men nu ska jag lyssna på ULRIK<3 och plugga.
l.
lina pluggar, pluggar och pluggar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0