10oktober.

inatt sov love och sara här, vi chillade. vi var även på metro igår kväll det var faktist roligare än vad jag trodde, det var jätte mysigt där. har inte sån stor lust att blogga nu, jag är grymt trött. men jag kände att jag var tvungen att berätta att vi spelade oavgjort idag mot bollnäs/hertsjö, bra spelat tjejer!  signe, love och sofie gjorde målen. love gjorde lätt snyggast mål ett frislag ifrån halva plan och bollen gick in i mål :D     nu ska jag ta och ducha, sen åka ner till sara, jag sover där och imorgon kanske vi går till kyrkan på morgonen sen på kvällen ska jag och frida åka och äta pizza sen åka till edsbyn och titta på robban när han spelar bandy. :)   ha det bra, pussssssss.
l.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0