10september.

hejsan, idag har vi haft hemstudiedag gick helt okej. jag var hemma och sov en stund först sen så åkte jag till skolan vid lunch, också var jag där hela eftermiddagen. efter skolan åkte jag till love en sväng sen hem till mig och satt vid datorn en stund. sen var jag ner på kicksaloon med mamma och pappa och åt sen åkte jag till kläppa med sara. där tittade vi idol och träffade folk. :) nu har jag precis kommit hem och sitter här och ska alldeles snart ta och ducha sen ska jag lägga mig.      imorgon är det skolan sen kanske det blir hampus lan(?) får se vad som händer, det märks väl. ha det bra.

l.

                                                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0