20september.

sov hos sara inatt, har vart riktigt chill.    vi började med att hyra en film när jag kom, köpte även godis och massa andra onyttiga saker. sen gick vi till sara, satt vid datorn och tittade på filmen. filmen var väl helt okej, kommer inte ihåg vad den heter men det var någon som zac efron var med i. efter filmen satt vi vid datorn och sen gick vi och la oss vid tre kanske. vaknade vid elva i morse, vi tryckte på en film och låg i saras soffa och chillade. tittade på fyra filmer idag, somnade gjorde jag också. jag åkte hem vid halv sex kanske. när jag kom hem har jag pluggat lite sen har jag ätit och bara suttit och haft allmänt tråkigt. nu funderar jag på att göra en ny header och det ska jag nog göra.

l.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0