hudikmarknaden.

yee! vart helt ändrade planer för dagen, det vart hudik marknaden med hanna och love istället. där träffade vi petra, sofie och olivia också. :) vi gick runt och tittade sen efter ett tag gick vi och kollade på hockey med ante, martin, fredrik och ante. vet inte vilka som vann men det var trevligt. sen efter det så typ chillade vi också gick vi och åt. sen gick vi ner till station och var sociala med järvöborna, också tog vi bussen hem tjugo över sju. bussen hem var kung. nu är jag hemma och snorar ;p imorgon blir det skola, jag orkar egentligen inte men jag måste.. men nu ska jag ta en duch sen ska jag lägga mig och sova, ha det bra.

l.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0