18april.

inatt somnade jag sent , tack martin..
vid fyra ringde martin och då hade han blivit jagad av polisen och dom hade tagit hans jacka & hjälm så han frös, & eftersom att jag är världens snällaste så gick jag upp klockan fyra för att möta martin och han fick komma till mig. ;o men jag sov iallafall länge idag, till typ två. gick upp också skulle jag göra en toast också la jag den i toast järnet sen satt jag mig vid datorn tror ni den var fin när jag skulle ta den eller? -njaaaa, tveksamt alltså.
den var SVART!
jag har bara vart hemma idag, suttit vid datorn och har precis packat tills imorgon då vi åker till borlänge. det stog på packlistan att vi skulle tänka på att vi bara är borta i tre dagar, jag har packat för en vecka MINST. skiter man väl i, jag borde få ha med mig hur mycket kläder jag vill. :D
nu ska jag ta och gå upp & äta sen ska jag ta cykeln och cykla till coop för att köpa godis och sånt med tea! (: imorgon drar vi & jag längtar sjuuuuukt mycket. kan bli den bästa resan på länge, eftersom att jag får bo med b-rudarna ! (Y)
nu ska jag ta och käka hörs senare, puss! :)
l.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0