3april.

jag är sjukt trött och borde inte blogga , men om jag inte göra det kommer teckno bli skit sur. palla bry sig, typ..
aja , sov hos Olivia igår as trevligt var det där. rullis var också med , för er som inte vet så har jag en kompis som är cp och sitter i rullstol typ :D nu var jag elak , men ellen har opererat fötterna och kan inte gå så hon åker rullstol. det är helt insane !
idag var jag i backen med tea & luuuve. i backen träffade jag hanniiii, sanna, sofie och gänget. &&&& honkiii! :D
men nu ska jag chilla lite. ikväll blir det ännu mer chill hos teckno , blir en massa göttans och mys framför tvn hoppas jag.
hörs bra haaaaay!
l.


alltså jag och jimmy är galet söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0