nattinatti! (;

vart att jag gick ut ändå ikväll , ringde hanna och vela lekassss med henne & hon var med towe, leon, linus, sandra & maria så dom kom hit en sväng sen hoppade vi matta , jag, linus & hanna cyklade på statoil för att köpa chips och dricka sen åkte vi till hanna o tittade film och dom andra åkte hem. (;
imorgon så åker jag till hudik ska väl titta på kläder & sånt, sen åker vi och tittar på micaelas häst också skulle jag få rida lite grann. så blir en riktigt trevlig dag imorgon hoppas jag, kanske tar med kameran så får ni se bilder sen ridningen. jag har hört att det är en stooooor häst, fast om min bror vågar rida på den så vågar jag med! :D
men nu ska jag sova, godnatt puss.
l.
söt , osminkad tjej - 95!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0