"nu måste vi tro på nått starkt, typ chili"

måste bara säga att jag har haft en sjukt rolig natt i gryttjen inatt, har inte skrattat så här mycket på länge. hahahah sara: "nu måste vi tro på nått starkt, typ chili" eller "hörrni där borta ligger bananen, då kan vi ha kul sen" vi är så roliga. :D
åkte hem tidigt idag eftersom att jag hade lovat vara med markus, så åkte hem bytte om sen gick jag ner och mötte markus och var med han en stund. nu är jag hemma igen och ska snart byta om igen och platta håret sen vid 7 ska jag ner på älvvallen och titta match, senare ikväll vet jag inte vad jag ska göra. skiter man väl i!
pusssss /lajn.
btw jag saknar robban nu igen, men på fredag får jag träffa han igen. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0