And if it ain't true?..

min blogg suger ju balle , men mig stör det inte!
tänkte bara berätta att igår fick vi jullov vi hade avslutning i hybo, och mitt hår och jag kunde såklart inte enas så det såg ut som skit helt enkelt. dansen var faktiskt kul när man har varit med i tre år så kan man den nu, avslutningen var för övrigt bra. tea, djara, catarina, anja, signe, love, frida, jag, fanny, towa, sara och emma spelade we are the world. gick väl si sådär.. vi har gjort det bättre om man säger så.
åkte till hanna när jag kom hem och tittade film med henne, towe, sandra och maria. sen gick jag hem vid två nångång. & idag har jag sovit hela dagen bara tagit det lugnt, det är så tråkigt när nästan ingen har fått lov.
imorgon så vet jag inte vad jag gör, förmodligen med bästa love. vi får se, nu ska jag iallafall titta film sen sova jätte mycket. hejs!
L.
jag älskar dig, bästavän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0