♥ Dag 08 – Mina syskon.

Jag har en storebror som heter Robert men han kallas Robban, han är världens bästa storebror jag lovar er det finns ingen bättre!
Han är 19 år snart 20, han bor hemma och han tog studenten förra året. Men just nu är han inte hemma på veckorna för han ligger i lumpen så han kommer hem vissa helger när han är ledig, han är den allra bästa människan jag vet han finns alltid för mig. Och vi kan prata med varann om allt, han vet när allt inte är som det ska och då pratar han med mig. Jag & min bror har alltid stått varandra nära men inte på samma vis som vi gör nu, vi har alltid gillat varandra men den relationen som vi har nu är så mycket bättre. Nu är vi snäll på varandra dag ut och dag in och vi ställer upp på varandra.
Jag älskar dig bästa storebror. ♥
/Lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0