Everybody knows!

Hade en toppen kväll igår på rosehills med Love, Linnea, Sara, Tea & Catarina. Vi försökte baka ett pepparkakshus men efter ett antal försök gav vi upp och åt upp det istället, men kul hade vi iallafall. Jag och Sara gick till statoil och hyrde en film sen till Saras mamma i typ -25 grader fett kallt, men vi är hård som sten och tål ju allt så vi överlevde. Jag sov där iallafall. Vaknade någongång vid 1 då tittade vi film sen åkte vi in på ljusdal, Sara skulle till sin farmor och jag följde med mamma & pappa och fikade. Fick även ett jätte fint linne av mamma, fast det får jag inte förens imorgon..
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, jag måste iallafall städa sen ska jag och sara vara med ivar tror jag. Vi får se, nu ska jag städaaaa -.-
& bilder sen igår kommer senare.
/lajn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0