För jag vet ju vad som pågår men inte hur det slutar.

allt rullar på, och jag mår prima!
är färdigt med allt i skolan nu och nästa vecka har vi läsvecka och det är bara chill ända fram till lovet, och det är grymt. på dagarna gör jag inte så mycket, nu på slutet har jag mest pluggat för att jag ska bli färdigt och nu är allt gjort. annars då så är allt okej, mina vänner är dom bästa jag vet ni får mig alltid på bra humör & jag älskar er nå sjukt!
ikväll blir det idol mys med massa folk, och nu måste jag skynda mig love kommer och hämtar mig om en halv timme och innan det ska jag hinna duscha, fixa mig och äta mat.
imorgon åker vi tjejer till gävle för att handla julklappar det ska bli mysigt, känns även som att jag måste köpa en ny jacka och kläder till jul&nyår!
sen nästa vecka på fredag så är det g-fest lite taggad jag är då, var längesen sist nu. och sist jag var där så failade allt, men den här gången åker vi till bollnäs och där blir det fettt!
nu måste jag skynda mig. pussän
/Lajn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0