I dreamed your dream for you.

Idag var det en rätt skön dag i skolan egentligen, vi började med våran "teater" jag, leon, viktor, elin & emil oh pommes vad grym vi är. Jag vet inte ens vad min roll heter men jag vet att jag har en replik i hela teatern iallafall, det är ju bra för mig men inte för mina betyg. hehe! Men jag hatar faktiskt teater och sånt..
Vi tränade också en heldel på musiken det går ju bättre och bättre iallafall, & efter lunch var vi ute och gick som alla andra dagar. Men idag var det bara -6 grader så då var de ju lugnt. Efter åkte jag in på Ljusdal med Sara och Linnea, handlade sista julklappen till Robban, sen gick vi till linnea och chillade. Robban hämtade mig vid 4 och jag åkte hem och åt sen till farmor för att fira henne. Rätt mysigt, dock var jag sjukt trött.
Igår var jag även i gävle och handlade inprincip färdigt alla julklappar, och även ännu en till jacka till mig. (A) frågan är hur många jackor jag har nu..
& Imorgon om jag inte hittar på något roligare så kommer jag åka på gfesten, är inte alls taggad så funderar hellre på att vara hemma, jag orkar ju inte göra någonting. Jag är jätte tråkig!
Men nu ska jag sova tidigt, eller redigera en ny header. Sånt som märks.
Hejs!
/Lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0