So here we fall, and here we break!

Dagen har varit helt okej, varit på stenhamre hela dagen lyssnat på gymnasieinfo också vart allt genast så mycket svårare. Efter åkte jag med till love och petade på hennes iphone4, hon fyller ju som sagt år idag. så grattis på din dag hjärtat! jag älskar dig.
Resten av kvällen har jag bara varit hemma, var iväg och färgade håret vart väl si sådär. väldigt rött är det på vissa ställen nu, men det är sånt man får leva med. Nu ska jag sova & tänka på det fina.
/Lina.
Det finns alltid lite ärlighet bakom "jag skojar bara". Lite kunskap bakom "jag vet inte". Lite känslor bakom "jag bryr mig inte". Och lite smärta bakom "det är lugnt".
Lånat ifrån Klara.


det går inte att beskriva hur bra du är..
jag älskar dig vännen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0