11februari.

okej väldigt dålig uppdatering.. jag har vart upptagen, men nu ska jag försöka ändra på uppdateringen vi får väl se hur det går. i måndags var jag på min första moppekurs så snart får ni förmodligen se lina på vägarna, så passa er. efter det var jag på träning fast jag var inte med jag är jätte förkyld. i tisdags var jag i stallet på hoppclinic det var mikael carlstedt ifrån dressyrhoppet som var där. ni kan ju kolla hemsidan, det var faktiskt en jätte bra clinic tycker jag. :)
igår var jag i järvsö med sara, love, tea och hannele, vi tittade på hockey och sen åkte vi hem. vi var inte där så länge men vi han iallafall se två halv lekar av hockeyn. järvsö förlorade med 7-5 mot ljusne tror jag det var.
idag har vi hemstudiedag och sara kom till mig imorse och vi gick till love. och nu är vi hos love och vi ska snart gå på skolan och äta sen ska vi väl jobba mer där. (:
ikväll är det träning men vet inte om jag ska vara med för jag är fortfarande sjuk, jag är jätte förkyld.. kan inte ens andas men munnen bara. haha.
rackarns martin som smittar mig.. -.-
nu ska vi gå på skolan, ha en bra dag! puss
l.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0