13februari.

vaknade rätt tidigt idag för att vara jag, typ vid tolv. jag gick upp & åt lite frukost med robban sen åkte vi ner på köpingen för att köpa alla <3-dag present till mamma och pappa, det blev lite blommor. när vi kom hem kom jag på idén att vi skulle baka en tårta & ge dom. så vi tog sparken & sparkade till delins, när vi handlat och kommit hem igen så började bakningen. jätte fin tårta gjorde vi, men undra hur den smakar.. :S
efter har jag suttit vid datorn, nu är mamma och pappa hemma dom lagar mat och vi ska snart äta. jag älskar er!
senare ska jag åka till love vi ska lana, LÄTT! ska bara handla lite onyttigt sen ska vi kika film, melodifestivalen och spela! haha
men nu ropar pappa och jag ska äta, ha en underbar kväll!
l.
mitt och robbans konstverk! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0