11januari.

var på bio igår sen somnade jag direkt när jag kom hem så det vart ingen uppdatering, sorry. bion var iallafall bra vi var på luftslottet som sprängdes, den var faktiskt läskig ni kan ju fråga sara hur ont hon har i sin hand. jag höll sara i handen och varje gång det vart läskigt tryckte jag till, och efter filmen hade sara insett att jag var ganska stark. haha :D innan bion igår var jag till farmor och tittade på min tröja som hon har stickat till mig, den är snart färdig! (Y) en pippi tröja ska jag få riktigt snygga faktiskt.
NU: har jag typ nyss vaknat sen har jag legat i sängen, funderar på att gå och äta sen åka ner på pappas jobb och sola lite det skulle behövas. sen så är det väl träning ikväll som vanligt det var jätte länge sen jag var och tränade nu, jag saknar innebandyn! mitt fel.
IMORGON: börjar skolan men det kanske är bra så jag vänder tillbaka på dygnet, fast det kommer förstås bli dåliga uppdateringar det är inte så bra. men nu ska jag göra mig i ordning så jag kan åka och sola.
puss
l.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0