25januari.

idag är det exakt 3 månader kvar tills jag, robban och martin fyller år! (Y) då blir det tårtkalas.
jag är även sjuk idag för er som vill veta, så jag har vart hemma och sovit tittat film och tagit det lugnt och försökt att bli frisk. jag har tittat hur mycket som helst på OC, det är så bra. :')
imorgon får jag se hur det blir jag stannar förmodligen hemma från skolan för jag är helt slut i hela kroppen och har ont i huvudet, men jag får hoppas på att det blir bättre. jag vill inte vara sjuk nu, jag har inte tid med det!
men nu ska jag lägga mig i sängen och titta på mer OC och kanske läsa lite läxa om jag orkar.
l.

Kommentarer
Postat av: hanna,

bli frisk, vi kommer behöva dig på matchen på lördag !

<3

2010-01-26 @ 17:57:21
URL: http://hannaheriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0